Klienditeenindus: 6000 270
Avatud: E-R 9.00 - 17.00
0
Liigu ostukorvi
Ilma km-ta (Muuda)
Summa
Hind/tk
Kogus
Toode
Ostukäru on tühi
Hind KM-ta
0.-€
Vormista tellimus
Muuda
Tooted A-Z

Muuda oma tööpäev aktiivsemaks

Muuda oma tööpäev aktiivsemaks
Artikkel

Kas teed tööd 8 tundi päevas töölaua taga istudes?  Kas loodad, et õhtused liikumised kompenseerivad päevase paigalseisu? Kahjuks ei ole see nii – isegi tugev treening ei suuda ära võtta pingeid, mis lihastes liiga pikast istumisest tekivad. Liiga pikalt ühes asendis istudes võivad tekkida lihasvalud, kangus liigestes ning suureneb oht ülekaalulisusele. Õnneks on lahendus üsnagi lihtne – tuleb muuta enda tööpäev aktiivsemaks.


Panustame omalt poolt palju, et seda porbleemi lahendada ja muuta töö juures liigutamine võimalikult lihtsaks ja enesestmõistetavaks tegevuseks. Pakume blogis ja sotsiaalmeedias omalt poolt näpunäiteid erinevatest harjutustest ning võimalustest, kuidas  ennast töö juures aktiivsemaks muuta. Laiendame pidevalt oma tootevalikut, et pakkuda võimalikult palju erinevaid tooteid, millega töökoht sisustada nii, et seal ka liikuda saaks.


Teeme koostööd Rootsist pärit maratonijooksja ja influenceri Petra Månströmiga. Eelkõige käsitleb ta teemasid nagu jooksmine, tervis ja hea füüsiline enesetunne. Samas on ta ise ka probleemidega tuttav, mis võivad tekkida liigsest paigal istumisest. Kuigi Petra treenib päeva jooksul rohkem, kui enamik meist, veedab ka tema pikki töötunde arvuti taga istudes.


Lihtsad lahendused keerulistele probleemidele
Petra teeb trenni pea iga päev, ent ikkagi annavad peale pikka istumist endast tunda erinevad valulikud ja kangeks jäänud lihased. Põhjus on selles, et keha vajab liikumist kogu päeva jooksul, mitte ainult intensiivselt ühe kindla tunni jooksul. Õnneks ei ole enda liigutamine tööpäeva jooksul kaugeltki nii keeruline, kui alguses paistab.


Kas Sul on töö juures kõrguses reguleeritav laud? Kui on, siis saad suurepäraselt tugevdada selja ja jalalihaseid tehes päeva jooksul aeg-ajalt tööd ka püsti seistes. Lisades juurde tasakaalupalli või sadultooli, saad kasutada veelgi enam erinevaid tööasendeid. Aktiivse istumise toolid aitavad sul istuda sirge seljaga ning parandavad sealjuures rühti, tänu millele vähenevad peavalud ja pinged õlgades.


Kui Sul ei ole võimalik kasutada eelpool mainitud variante, siis saab ka teistmoodi ennast aeg-ajalt liigutada. Tee päeva jooksul paar aktiivset pausi, et tõusta püsti ja end sirutada. Aeg-ajalt on hea teha ka erinevaid väikeseid harjutusi, mis panevad vere uuesti paremini liikuma ja pea muutub selgemaks. Tee väike ring kontoris või kõnni iga prinditud paberi järgi eraldi, mitte vaid tööpäeva lõpus. Kohvimasina juures järjekorras seistes tõuse kikivarvule, venita natuke ja lange tagasi kandadele. Korda harjutust mõned korrad ning tunned, kuidas jalalihased pingest vabanevad.
Oleme astunud juba suure sammu edasi, et teadustada, kui vajalik meie organismile on liikumine kogu päeva vältel. Ergonoomiline töökoht aitab Sul enda eest paremini hoolt kanda.

Eelpool mainitud tooted
Kirjutuslaud Flexus, el.reg., 1600 x 800 mm, nõgus, valge
Kirjutuslaud Flexus, el.reg., 1600 x 800 mm, nõgus, valge
Art.nr. 152833
  • Elektriliselt kõrguses reguleeritav
  • Ergonoomiline kumer lauaplaat
  • Töökõrgus 700-1170 mm
Tasakaaluplaat Back App
Tasakaaluplaat Back App
Art.nr. 14163
  • Parandab tasakaalu
  • Treenib selja- ja jalalihaseid
  • Aitab saavutada parema rühi