Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad alates 1. jaanuar 2024.

Müügitingimused reguleerivad AJ Tooted AS (registrikoodiga 10585384, edaspidi ka „Müüja“ ) ja klientide vahelisi õigussuhteid, sealhulgas sätestades kaupade tellimise, nende eest tasumise ja tagastamise korra. AJ Tooted AS teenindab oma müügikanalites nii juriidilisi isikuid (edaspidi ka „Äriklient“) kui ka füüsilisi isikuid (edaspidi ka „Tarbija“), keda üldistes tingimustes nimetatakse kokkuvõtvalt „klient“ (edaspidi ka „Teie“).

Teil on võimalik tellida meie poolt pakutavaid kaupu läbi erinevate kanalite: e-poe vahendusel ja e-posti või telefoni teel. Samuti olete oodatud külastama meie kontorit aadressil Paneeli 6, Tallinn. Kontoris aitavad Teil soovi korral tellimuse vormistada meie müügikonsultandid.

AJ Tooted AS kuulub rahvusvahelisse AJ Gruppi, mis tegutseb 19-s Euroopa riigis. Veebipoest ajtooted.ee on võimalik tellida kaupu vaid Eesti Vabariigi piires. Kui soovite tellida kaupu tarneaadressile, mis asub väljaspool Eestit, siis palume Teil tutvuda AJ Grupi rahvusvahelise koduleheküljega ajproducts.com, kust leiate info, millistes riikides AJ tegutseb.

Püüame alati luua pikaajalisi suhteid nii oma klientide, ettevõtete ja organisatsioonidega kui ka nende esindajate ja kõigi tarbijatega ning pakkuda suurepärast teenindust. Palume Teil enne tellimuse vormistamist külastada lehte korduma kippuvad küsimused (KKK) ning tutvuda antud müügitingimustega. Kui Te ei leia oma küsimusele vastust, siis saate pöörduda meie klienditeeninduse poole siin.

AJ Tooted AS jätab endale õiguse ühepoolselt müügitingimusi muuta ja täiendada. Müügitingimuste uusim versioon on alati kättesaadav veebilehel ajtooted.ee. Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

 

AJ Tooted AS ja Eesti Vabariigi õigusaktid

AJ Tooted AS üldised müügitingimused vastavad Eesti Vabariigi võlaõigusseaduses (VÕS), tarbijakaitseseaduses (TKS) ja teistes kohalduvates õigusaktides sätestatule. Leiate kõik vajaliku hindade, tellimuse vormistamise, tellimuse eest tasumise, kaupade tarnimise, tagastusõiguse ja tootegarantii kohta altpoolt.


Ettevõtte andmed ja müügitingimused

Ärinimi: AJ Tooted AS
Juriidiline aadress: Paneeli 6, 13816 Tallinn
Registrikood: 10585384
Käibemaksukohustlase number: EE100567553
Kontakttelefon: +372 6000 270
E-posti aadress: info@ajtooted.ee

AJ klienditeenindus on Teile kättesaadav esmaspäevast-reedeni 9.00-17.00. Kõik tööpäevadel esitatud päringud saavad üljuhul vastuse 24 tunni jooksul. Nädalavahetustel ja riigipühadel ning nendele eelnevatel päevadel esitatud päringutele vastame järgmise tööpäeva jooksul.


1. Hinnad ja arveldus

1.1. Hinnad

Kõik hinnad veebilehel ajtooted.ee, AJ Tooted veebi- ja paberkataloogides ning reklaammaterjalidel on esitatud eurodes (EUR). Hindadele lisandub käibemaks 22%. Kaupade hinnad kehtivad Tallinnas, AJ Tooted AS laos (FCA Paneeli 6, 13816 Tallinn) alates tellimuse vormistamise hetkest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või alates hinnapakkumise esitamise hetkest kuni hinnapakkumise aegumiseni.

Veebilehel ajtooted.ee kuvatakse hindu vaikimisi ilma käibemaksuta. Soovi korral on Teil võimalik muuta hindade kuvamise viisi, tehes oma valik veebilehe päises: Koos km-ga / Ilma km-ta.

AJ jätab endale õiguse ühepoolselt hindu muuta. Teie tellimusele kohaldatakse tellimuse kinnitamise hetkel kehtinud hinnakirja. Kui esitasite tellimuse enne uue hinnakirja jõustumist, kohaldatakse Teile tellimuse kinnitamise ajal kehtinud hindu. Hinnad kehtivad järgmiste muudatusteni. Kampaaniatooted on märgistatud eraldi soodushindadega, mis kehtivad vastava kampaania lõppkuupäevani.

Kui selgub, et tellitud kauba hind või tootekirjeldus on osutunud valeks kirjavea või varustaja poolt meile esitatud valeinformatsiooni tõttu, on AJ Toodetel õigus keelduda tellimuse vastuvõtmisest või tühistada tellimus. Kui meil ei ole võimalik Teie tellimust täita, võetakse Teiega kiiremas korras ühendust. Kui olete jõudnud teavitamise hetkeks juba kauba eest tasuda, siis tagastame Teile kogu tasutud summa.

1.2. Arveldamine

AJ Tooted väljastab sõltumata ostukeskkonnast kõikide müügitehingute kohta arve. Arve saadetakse Teie poolt esitatud arve e-posti aadressile PDF-failina, või e-arvelduskeskusesse, kui olete eelnevalt meid sellest informeerinud.

Kaupade väljastamine AJ Tooted Tallinna laost kliendile või kullerteenuse osutajale toimub vaid tasutud arve alusel. AJ Tooted jätab endale õiguse küsida osalist ettemaksu suuremahuliste tellimuste ja/või kliendipõhiste eritellimuste puhul.

Kaupade eest on võimalik tasuda kahel viisil:

  • Arvega
    Tasumine toimub arve alusel pangaülekandega AJ Tooted AS arvelduskontole. AJ Tooted kontoris (aadressil Paneeli 6, Tallinn) on Teil võimalik tasuda kaupade eest ka sularahas. Sularahamakse kohta väljastame kohapeal dokumendi.
  • Kaardimaksega
    Turvalist veebipõhist kaardimakseteenust pakub NETS. Kaardimakse võimaldab Teil koheselt tasuda veebitellimuse eest Visa või Mastercard deebet- ja krediitkaardiga (v.a. American Express). Tehing toimub mugavalt ja turvaliselt E-Makseterminalis. AJ Toodetel puudub ligipääs Teie panga ja krediitkaardi andmetele.

1.3. Tellimuse esitamine ja tellimuse kinnitus

Teil on võimalik tellida tooteid e-poe vahendusel, e-posti või telefoni teel ning külastades AJ Tooted kontorit aadressil Paneeli 6, Tallinn. E-poe vahendusel on tellimuse esitamiseks vajalik registreeritud kasutajakonto. Tellimus loetakse esitatuks, kui Te kinnitate ostu ükskõik millises müügikanalis elektrooniliselt, kirja teel või suusõnaliselt. Tellimust esitades nõustute Te tasuma tellitud kaupade ja tarne eest summas, mis tehakse Teile teatavaks enne tellimuse esitamist. Juhul, kui soovite tellida ka lisateenuseid (korrusele kanne, montaaž ja pakendite äravedu), teeb meie klienditeenindaja Teile nende kohta eraldi hinnapakkumise, mille kinnitamisel nõustute tasuma lisateenuste eest.

Kui tellimus on edukalt esitatud, asub meie müügiosakond tellimust töötlema ning väljastab tellimuse kinnituse. Tellimuse kinnitus saadetakse Teie poolt esitatud e-posti aadressile. Tööpäevadel esitatud tellimuste kinnitused väljastatakse üldjuhul 24 tunni jooksul, nädalavahetusel või riigipühadel esitatud tellimuste kinnitused väljastatakse järgneva tööpäeva jooksul. Tellimuste, mis sisaldavad lisainformatsiooni, erisoove või hinnapäringut lisateenuste kohta (vedu hoonesse/korrusele ja montaaž), töötlemine võib võtta kauem aega.

Kui tellimuse kinnitus on Teieni jõudnud, palume veenduda, et kõik esitatud andmed, kaubad ning kogused on korrektsed. Kui märkate tellimuse kinnitusel viga, palume Teil viivitamatult teavitada sellest meie klienditeenindust. Märkuste puudumisel loeme tellimuse Teie poolt aksepteerituks ning tellimuse kinnitus muutub pooltevaheliseks lepinguks.

AJ Tooted AS jätab endale õiguse tühistada tellimus igal ajahetkel enne arve esitamist. Kui meil ei ole võimalik Teie tellimust täita, võetakse Teiega kiiremas korras ühendust. Kui olete jõudnud teavitamise hetkeks juba kauba eest tasuda, siis tagastame Teile kogu tasutud summa.

1.4. Sooduskood

Kehtivat sooduskoodi saate kasutada veebitellimust vormistades, sisestades sooduskoodi ostukorvis selleks ettenähtud reale. Iga sooduskoodi tingimused ja kehtivusaeg on välja toodud vastavas pakkumises.

  • sooduskood ei ole kombineeritav mis tahes teiste pakkumiste ega allahindlustega (v.a juhtudel, kui pakkumises on märgitud teisiti);
  • sooduskood on personaalne ning kasutatav ühe korra kliendi kohta (v.a juhtudel, kui pakkumises on märgitud teisiti);
  • sooduskoodi kasutamiseks ja veebitellimuse vormistamiseks peab Teil olema registreeritud kasutajakonto veebikeskkonnas ajtooted.ee;
  • juhul, kui soodustus kehtib vaid ühele tootele, rakendub allahindlus automaatselt kõige kallimale tootele Teie ostukorvis.

Kui Teil tekib tõrge sooduskoodi kasutamisel või täiendavaid küsimusi pakkumise kohta, siis pöörduge abi saamiseks meie klienditeeninduse poole siin.

1.5. Hinnapakkumised

Koostame meeleldi Teile ametliku hinnapakkumise kõigi toodete kohta, mis huvi pakuvad. Hinnapakkumised kehtivad üks kuu pärast nende väljastamist. Hinnapakkumise saamiseks pöörduge meie klienditeeninduse poole. Kui soovite hinnapakkumist terviklikule sisustusprojektile, siis palume pöörduda otse meie projektimüügiosakonda siin.

1.6. Valdusõigus

AJ Tooted AS säilitab täieliku valdusõiguse kaupade üle seni, kuni kõnealuste kaupade eest esitatud arve on täies ulatuses tasutud ning makse meie arvelduskontole laekunud.


2. Tarnetingimused ja lisateenused

2.1. Tarneviisid

AJ Tooted AS pakub kaupade tarnet vaid Eesti tarneaadressidele. Tavatarne toimub hoone välisukseni. Kulleriga tellides on võimalik Teil valida juurde lisateenustena kauba kanne hoonesse/korrusele. Lisateenuseid pakume Tallinnas ja selle lähiümbruses. Suurte projektimüügi tellimuste puhul saame pakkuda lisateenuseid erikokkulepete alusel üle Eesti.

Kauba kättesaamiseks on Teil võimalik valida:

  • tarne valitud aadressile;
  • kaup kätte AJ Tooted laost.

AJ Tooted AS ladu asub aadressil Paneeli 6, 13816 Tallinn. Kauba väljastamine toimub esmaspäevast-reedeni 9.00-17.00. Kaup väljastatakse kliendile või kullerteenuse pakkujale vaid täies ulatuses tasutud arve alusel. Palume Teil mitte tulla kaubale järgi enne, kui Teid on teavitatud kauba jõudmisest Tallinna lattu. Tarne hilinemise või muude tõrgete puhul anname Teile võimalikult kiiresti teada uue tarneaja.

2.2. Transpordi hind

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub valitud transpordiviisist. Kui tulete kaubale ise järgi AJ Tooted Tallinna lattu või saadate kaubale järgi oma kulleri, siis täiendavaid kulusid ei lisandu. Kullerteenus on tasuline ning transpordikulu arvutatakse tellimuse summalt.

Minimaalne transporditasu on 8 €, mis rakendub kõigile kuni 99.99 € tellimustele. Üle 100 € tellimuste transpordi hind on 8% tellimuse summast. Kõik tellimused, mille summa ületab 1200€, tarnitakse Teile tasuta. Tavatarne toimub hoone välisukseni. Eelpool märgitud summad ei sisalda käibemaksu.

  • Tellimused ≤ 99,99 € ilma km-ta, fikseeritud transporditasu 8 € +km;
  • Tellimused 100 € - 1199,99 € ilma km-ta, transporditasu 8% tellimuse summast +km;
  • Tellimused ≥ 1200€ ilma km-ta, tasuta transport.

2.3. Kullerteenuse tingimused

Teie kohustus on tagada, et esitatud tarneaadress ja lisainformatsioon on korrektsed, esitatud aadressil on tööpäevadel kohal kontaktisik, kellel on õigus kaup vastu võtta ning puuduvad piirangud, mis takistaksid transportsõiduki ligipääsu hoonele. Kui AJ Toodetel ei ole võimalik tarnida kaupa Teie poolse takistuse või eksituse tõttu, siis tagastatakse kaup transpordi terminali ning Teiega võetakse ühendust, et leppida kokku uus tarneaeg. Sellise olukorraga VÕIB Teile kaasneda lisatasu uue tarne eest.

  • Veenduge, et Teie poolt esitatud tarneaadressil on kohal isik, kes saab võtta kauba vastu.
  • Palun teavitage meid, kui on spetsiifilisi piiranguid, tõkkeid või muid takistusi objektil, kuhu soovite kaupade tarnet.
  • Suurte tellimuste puhul võib olla vajalik kahveltõstuk või laadimisplatvorm. Suured tellimused tarnitakse kaubaalustel. Teie vastutus on kauba transportalustelt maha võtmine ning pakendite (sh kaubaaluse) utiliseerimine. Kui Teil puuduvad eelpool mainitud võimalused, siis teavitage meie klienditeenindust sellest enne tellimuse kinnitamist. Koos montaažiteenusega on võimalik tellida ka pakendite äravedu Tallinnas ja selle lähiümbruses.

2.4. Tarneajad

Meie eesmärk on pakkuda oma klientidele võimalikult kiireid tarneid. Tarneaeg sõltub sellest, kas Teie poolt soovitud toode on saadaval Rootsi kesklaos või tuleb see tellida mõnelt meie varustajalt. Suur osa meie tooteid on Rootsi kesklaos kohe saadaval ning tarnime need nädala jooksul Tallinnasse. Juhime tähelepanu, et toodetel on erinevad tarneajad ning kogu tellimuse lõplik tarneaeg kalkuleeritakse tellimuses oleva kõige pikema tarneajaga toote alusel. Kui soovite, et osad kaubad tarnitakse Teile kohale varem, tuleb sellest teavitada klienditeenindust. Soovi korral kirjutage veebitellimust vormistades lahtrisse ’Täiendav info tellimusele’, et soovite tellimuse tarned osadena.

Veebilehel on iga eraldiseisva toote juures välja toodud tarneaeg, mis märgib kauba prognoositavat tarneaega Tallinna lattu. Tellimuse lõplik prognoositav tarneaeg on välja toodud tellimuse kinnitusel. Tarne hilinemise puhul anname Teile võimalikult kiiresti teada uue tarneaja. Juhime tähelepanu, et kaupade tarneid ei toimu nädalavahetustel ja riigipühadel. AJ Grupi keskladu asub Halmstadis, mistõttu mõjutavad meie tarnegraafikut ka Rootsi riigipühad.

2.5. Lisateenused - kaupade kanne hoonesse või korrusele, montaaž ja pakendite äravedu

Pakume oma klientidele lisateenustena kaupade kannet hoonesse või korrusele, montaaži ning montaaži lisana ka pakendite äravedu. Juhime tähelepanu, et osutame lisateenuseid vaid Tallinnas ja selle lähiümbruses. Suuremate projektimüükide puhul on meil võimalik osutada lisateenuseid erikokkulepete alusel üle Eesti. Täpsema info saamiseks pöörduge meie klienditeeninduse poole.

Kaupade kanne hoonesse või korrusele
Tavatarne toimub vaid hoone välisukseni. Kui Te soovite, et kaup kantakse hoonesse või korrusele, tuleb sellekohane teave esitada meie klienditeenindusele. Teenus on tasuline ning teenustasu sõltub kaupade kogusest, kaalust ning sellest, kuhu Te täpsemalt kaupade kannet soovite.

Montaaž
Paljud meie tooted tarnitakse lahtivõetult, et hoida pakendid kompaktsed ning tarnekulud Teile mõstlikud. Teabe selle kohta, kas toode tarnitakse osadena või kokkupandult, leiate tootelehelt. Vajadusel saame pakkuda montaažiteenust. Kui Te soovite, et tellitud kaubad kokku pannakse, tuleb sellekohane teave edastada meie klienditeenindusele. Teenus on tasuline ning teenustasu sõltub kaupade kogusest ning spetsiifikast. Koos montaažiteenusega on võimalik tellida ka pakendite äravedu.

Kuidas esitada lisateenuse tellimus?
Veebitellimust vormistades on Teil võimalik ostukorvis märkida, kas soovite kaupade kannet hoonesse/korrusele või montaažiteenust. Sellisel juhul võetakse Teiega ühendust pärast tellimuse saabumist meie süsteemi, et leppida kokku täpsemad tingimused ning teenustasud. Teistel juhtudel pöörduge hinnapakkumise saamiseks meie klienditeeninduse poole.

2.6. Transpordivigastused ja valesti komplekteeritud tellimused

Jälgime rangelt, et meie laost väljasaadetavad kaubad oleksid korrektselt komplekteeritud, nõuetekohaselt pakitud ning terved. Kui juhtub, et Teile tarnitud pakend on nähtava vigastusega, pakendi avamisel ilmneb tootel defekt/vigastus või tellimus on valesti komplekteeritud, palume Teil teavitada sellest esimesel võimalusel meie klienditeenindust.

  • Palume Teil kontrollida kõikide saabunud kaupade pakendeid üleandmise hetkel. Kui Teile tarnitud pakend(id) on nähtava vigastusega, palume selle koheselt fikseerida üleandmisaktil. Soovitame alati teha fotod. Transpordivigastusega kauba vahetame uue vastu ning asendustoodete transport on Teile tasuta.
  • Kui toote pakendi avamisel ilmneb vigastusi, palume sellest koheselt informeerida meie klienditeenindust. Soovitame alati teha fotod. Vigastatud või defektse kauba asendame uuega ning asendustoodete transport on Teile tasuta.
  • Kui avastate, et Teie tellimus on valesti komplekteeritud, palume sellest koheselt informeerida meie klienditeenindust. Palume pöördumises täpsustada puuduva toote/toodete nimetused ja kogused. Korraldame puuduvate toodete tarne esimesel võimalusel ning nende transport on Teile tasuta.
Tarbijal on õigus müüjat puudusest teavitada 2 kuu jooksul ning kehtib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat. Juriidilisel isikul palume teavitada meid mis tahes puudustest 7 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamise hetkest.

AJ Tooted ei aksepteeri kahjunõudeid olukorras, kus meie poolt esialgsele tarneaadressile toimetatud kaubad (AJ Tooted on kaubad tarninud kokkulepitud tarneaadressile) on suunatud edasi uuele aadressile/objektile. AJ Tooted ei võta vastutust kolmandate osapoolte valduses tekkinud kahjude eest.

2.7. Tarnetingimused

Kui Te olete otsustanud kaubale ise järgi tulla või saadate kaupa peale korjama oma tellitud transpordi, rakendame klauslit FCA: kaup kätte AJ Tooted laost aadressil Paneeli 6, 13816 Tallinn. See tähendab, et laadime Teie kauba oma laost Teie transpordivahendile. Kui tellite meilt transpordi, rakendame klauslit DAP: kulleriga valitud tarneaadressile. Kaup tarnitakse hoone välisukseni. Täpsema informatsiooni ja tingimuste saamiseks pöörduge meie klienditeeninduse poole.

2.8. Vääramatu jõud

AJ Tooted AS ei vastuta tarnete hilinemise, ära jäämise või sellest tulenevalt kliendile tekitatud kahjude eest juhul, kui see on tingitud asjaoludest, mida me ei saanud mõjutada või ette näha. Vääramatuks jõuks on näiteks rahutused, streigid, äärmuslikud ilmastikuolud jms meist sõltumatud asjaolud.


3. Tagastusõigus, tellimuse tühistamine ja tellimuse muutmine

AJ Tooted AS müügitingimused vastavad Eesti Vabariigi võlaõigusseaduses (VÕS) ja tarbijakaitseseaduses (TKS) sätestatule. Eelpool nimetatud õigusaktides käsitletakse tarbijana füüsilist isikut, kellele kohaldatakse 14-päevast tagastusõigust. Tagastusõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

3.1. Tarbija õigused

Kui AJ Toodetest tellitud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, saate selle tagastada 14 kalendripäeva jooksul pärast kauba kättesaamist (va kaubad, mis on märgitud allpool punktis 3.1.1.2.). Saatke täidetud taganemisavaldus või vabas vormis taganemissoov aadressil info@ajtooted.ee.

3.1.1. Tagastustingimused

Tarbijal on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagastamiseks peab Tarbija esitama täidetud taganemisavalduse või vabas vormis taganemissoovi aadressil info@ajtooted.ee. AJ Tooted käsitleb vaid kirjalikul teel esitatud taganemisavaldusi. Tagastada ei ole võimalik kaupu, mis kvalifitseeruvad tagastamisele mitte kuuluvate toodete alla (vaata punkti 3.1.1.2.). Toote puuduste ilmnemisel toimige müügitingimuste punktis 4. Tootegarantii ja pretensiooni esitamise õigus kirjeldatud juhiste järgi. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil kui on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba sobivuses ehk kauba olemuses, omadustes ja toimimises, on Tarbijal lubatud tootega tutvuda ja seda proovida viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt müügi- või näidistesaalis. Selle käigus tuleb tagada, et kauba ja selle pakendi seisukorda ei halvendataks. 

Kauba lubatust muul viisil kasutamiseks ja seeläbi kauba halvendamiseks peetakse seda, kui selle kauba eeldatav müügihind ei oleks samadel tingimustel müües enam sama Müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam. Muuhulgas võidakse lubatust muul viisil kauba kasutamiseks pidada seda, kui klient on eemaldanud kaubaga tutvumisel selle küljes olevad esemed (nt kaitsekiled, etiketid), mis on kaubale paigutatud selle seisukorra kaitsmiseks, ning nende eemaldamise tulemusena ei ole selle kauba eeldatav müügihind samadel tingimustel müües enam sama Müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam.

Kui toote prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse, tagastatav kaup ei ole uue samalaadse tootega võrdväärses seisukorras, kauba originaalpakend on ülemäära kahjustatud või puudub, siis vastutab Tarbija kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. AJ Toodetel õigus arvestada Tarbijale tagastatavast summast ühepoolselt maha toote väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud toote väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tarbijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist. AJ Tooted hindab tagastatava kauba seisukorda, et fikseerida kaubal esinevad puudused, nagu näiteks kasutusjäljed, kulumine, vigastused, ning kontrollib kauba komplektsust tagastamise hetkel.

Tagastatav toode peab olema originaalpakendis, et vältida toote seisukorra halvenemist transpordi käigus. Kauba kättesaamisel kohustub Tarbija avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Kui tootepakendit on võimalik avada seda kahjustamata, kuid Tarbija on rikkunud pakendit, on AJ Toodetel õigus kaupade tagastamisel nõuda tootepakendi väärtuse vähenemisega tekitatud kahju hüvitamist, mis arvestatakse maha Tarbijale tagastatavast ostusummast. Juhul, kui tootepakendit ei saa avada seda kahjustamata, ei vastuta Tarbija rikutud pakendi eest.

Juhime tähelepanu, et tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemise eest vastutab Tarbija kuni hetkeni, mil ta on kauba allkirja vastu üle andnud kullerile või tagastanud kauba allkirja vastu AJ Tooted Tallinna lattu aadressil Paneeli 6.

Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Tarbija.

3.1.1.1. Kaupade tagastamine AJ Toodetele

Tarbijal on kauba tagastamiseks kaks võimalust:

  • Tagastada kaup kulleriga.
    Enne tagastust kontakteeruge alati meie klienditeenindusega, et kokku leppida tagastuse üksikasjad. Kaup peab olema originaalpakendis, et see ei saaks trasportimisel kahjustada. AJ Tooted võtab kaupade seisukorra eest täieliku vastutuse alates hetkest, kui toimub kauba pealekorje Tarbija poolt esitatud aadressilt. Kauba tagastamise kulud tuleb kanda Tarbijal, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta Tarbija poolt tellitule (nt vale või defektiga toode).

  • Tagastada kaup ise AJ Tooted lattu aadressil Paneeli 6, Tallinn.
    Enne tagastust kontakteeruge alati meie klienditeenindusega, et kokku leppida tagastuse üksikasjad. Oodake kindlasti ära meie poolne nõusolek. Tagastamisel peate olema hoolas, et kaup ei saaks transportimisel kahjustada, seetõttu peab olema kaup originaalpakendis. Pöörame tähelepanu, et kui tagastustransport ei ole korraldatud meie poolt, siis vastutab Tarbija kauba seisukorra eest seni, kuni kaup jõuab AJ Tooted lattu ning see on vastu võetud allkirja alusel. AJ Tooted ei kompenseeri vigastusi, mis on tekkinud Tarbija poolt organiseeritud transpordi käigus. Kauba tagastamise kulud tuleb kanda Tarbijal, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta Tarbija poolt tellitule (nt vale või defektiga toode).

Tarbija on kohustatud kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kullerteenuse osutajale. 

3.1.1.2. Kaubad, mis ei kuulu tagastamisele

Tagastamisõigus ei laiene järgnevatele tootekategooriatele:

  • Tooted, mis on valmistatud Tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Näiteks erimõõtude järgi valmistatud tooted, erivärvides tooted või tooted, mis on kaetud kangaga, mis ei ole saadaval tavapärase valikuna lehel ajtooted.ee või AJ Tooted kataloogides.
  • Mõõtu lõigatud põrandamatid ja vaibad. Kõik põrandamatid ja vaibad, mis lõigatakse mõõtu vastavalt kliendi soovile AJ Grupi laos või kliendi poolt, ei kuulu tagastamisele.
  • Avatud pakendiga esmaabikaubad. Näiteks plaastrid, sidemed jms kaubad, mis ei ole tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel peale pakendi avamist tagastamiseks kõlblikud.

3.1.1.3. Kaupade ümbervahetamine

Juhul, kui olete eksinud tellimuse vormistamisel või soovite tellitud kaupa ümber vahetada, pöörduge meie klienditeeninduse poole, kuid mitte hiljem kui 7 päeva pärast kaupade jõudmist tellimusel märgitud tarneaadressile. Vahetada ei saa kaupu, mis on välja toodud ülal punktis 3.1.1.2. Vahetatav toode peab olema kokkupanemata kujul, kasutamata ja originaalpakendis ning käsitletav kui uus toode. Kasutatud kaupasid ümber ei vahetata. Kauba vahetamisega seotud otsesed kulud kannab Tarbija.

3.1.1.4. Tagasimakse

Töötleme kõik tagasimaksed esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest. AJ Tooted jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni Tarbija on esitanud tõendid, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Tagastamisele kuuluv summa kantakse täies ulatuses arvelduskontole, millelt laekus tasu vastavate kaupade eest AJ Toodetele.

Kui Tarbija taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt arvutuskäigule, mis on välja toodud müügitingimuste punktis 2.2. Transpordi hind. 

3.1.2. Tellimuse tühistamine

Tarbijal on õigus oma tellimus tühistada 14 kalendripäeva jooksul pärast seda, kui Tarbijale saadeti tellimuse kinnitus. Tellimuse tühistamiseks palume esitada vastav soov meie klienditeenindust esimesel võimalusel, et saaksime vältida tarbetuid kulusid. Tellimust, mis sisaldab tagastamisele mitte kuuluvaid tooteid (vaata punkti 3.1.1.2), ei ole võimalik tühistada hiljem kui 24 tundi pärast tellimuse kinnitamist; sellise tellimuse tühistamise korral on AJ Toodetel õigus esitada arve kogu toote väärtuse ulatuses. Kui soovite tellimuse tühistada hiljem kui 14 päeva pärast tellimuse kinnituse saamist, tuleb arvestada võimalike lisakuludega. Kui tellimus on juba väljastatud Rootsi kesklaost, on AJ Toodetel õigus esitada tellimuse tühistamisel arve, mis katab kaupade transportkulud.

3.1.3. Kaubast keeldumine kättetoimetamisel

Kui Tarbija keeldub kullerilt kaupa vastu võtmast, siis tagastatakse kaup transpordi terminali ning kliendiga võetakse ühendust, et järgmine tarne kokku leppida. Sellise olukorraga VÕIB kaasneda Tarbijale lisatasu uue tarne eest. Kui Tarbija kaubast loobub või AJ klienditeenindusel ei õnnestu Tarbijaga uut tarneaega kokku leppida, loetakse tellimus tühistatuks.

3.1.4. Tellimuse muutmine

Kui soovite oma tellimust muuta, siis pöörduge koheselt meie klienditeeninduse poole, et vältida tarbetuid lisakulusid. Pange tähele, et tellimuse muutmine pärast kaupade väljastamist Rootsi kesklaost ei pruugi olla võimalik ja/või sellega kaasnevad lisatasud.


3.2. Ärikliendi tagastusõigus

3.2.1. Tagastusõigus

Vastavalt VÕS-s sätestatule ei kohaldu tagastusõigus, kui ostjaks on juriidiline isik. Küsimuste korral pöörduge meie klienditeeninduse poole siin.

3.2.2. Tellimuse tühistamine

Tellimust on võimalik tühistada vaid seni, kuni seda ei ole võetud töösse Rootsi kesklaos. Palun pöörduge tühistamissooviga koheselt klienditeeninduse poole, et välja selgitada, milline on tellimuse olek ning kas seda on võimalik tühistada. Kui soovite tühistada juba töösolevat tellimust, võib sellega kaasneda Teile lisakulusid.

3.2.3. Kaupade ümbervahetamine

Juhul, kui olete eksinud tellimuse vormistamisel või soovite tellitud kaupa ümber vahetada, pöörduge meie klienditeeninduse poole, kuid mitte hiljem kui 7 päeva pärast kaupade jõudmist Teie poolt märgitud tarneaadressile. Vahetatav toode peab olema kokkupanemata kujul, kasutamata ja originaalpakendis ning käsitletav kui uus toode. Kasutatud kaupasid ümber vahetada ei ole võimalik. Teil on kohustus kanda kõik kauba ümbervahetamisega seonduvad transpordikulud.

Samuti ei ole võimalik ümber vaheta järgnevaid tooteid:

  • Eritellimusel valminud tooted. Mõned tooted meie sortimendist valmivad eritellimusel ning nende toodete juures on vastav info välja toodud. Leiate vastava märke tootelehelt ning see tuuakse välja ka tellimuse kinnitusel.
  • Mõõtu lõigatud põrandamatid ja vaibad. Kõik põrandamatid ja vaibad, mis lõigatakse mõõtu vastavalt kliendi soovile AJ Grupi laos või kliendi poolt, ei kuulu tagastamisele.
  • Kliendipõhised eritooted ning tooted, mis on tellitud väljaspoolt meie sortimenti. See hõlmab tooteid, mis on valmistatud eritellimusel vastavalt kliendi soovidele, näiteks erivärvides tooted. Samuti tooteid, mida klient palus AJ Toodetel hankida väljaspoolt sortimenti.
  • Suuremahulised tellimused ja projektimüügi tellimused. Tellimused, mis sisaldavad suures koguses tooteid, ei kuulu tagastamisele. Suurte koguste puhul pakume võimalust tellida näidistoode, et saaksite veenduda toote sobivuses.
  • Avatud pakendiga esmaabikaubad. Näiteks plaastrid, sidemed jms kaubad, mis ei ole tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel peale pakendi avamist tagastamiseks kõlblikud.

3.2.4. Kaubast keeldumine kättetoimetamisel

Kui Äriklient keeldub kullerilt kaupa vastu võtmast, siis tagastatakse kaup transpordi terminali ning kliendiga võetakse ühendust, et järgmine tarne kokku leppida. Sellise olukorraga VÕIB kaasneda lisatasu uue tarne eest.

3.2.5. Tellimuse muutmine

Kui soovite oma tellimust muuta, siis pöörduge koheselt meie klienditeeninduse poole, et vältida tarbetuid lisakulusid. Pange tähele, et tellimuse muutmine pärast kaupade väljastamist Rootsi kesklaost ei pruugi olla võimalik ja/või sellega kaasnevad lisatasud.


4. Tootegarantii ja pretensiooni esitamise õigus

Käesolevad garantiitingimused kehtivad alates 4. oktoober 2021.

AJ Tooted AS-i eesmärk on pakkuda kvaliteetseid tooteid, millega saate rahul olla. Anname enamikule meie valikus olevatele toodetele vähemalt 7-aastase garantii. Kui tootja poolne garantii on pikem, anname mõistagi ka teile pikema garantii, mille kestus võib olla kuni 30 aastat. Kulumaterjalide puhul nagu tahvlimarkerid, teibid ja paberpakendid lähtume me tootja garantiist, mis neil toodetel on reeglina lühem kui üks aasta. Tarbijatel on Eesti tarbijakaitseseadusest tulenevalt õigus esitada pretensioone kahe aasta jooksul alates toote tarbijale üleandmise hetkest, juhul kui garantii või muude tingimustega pole ette nähtud pikemat tähtaega.

Garantiitingimus '7-aastat' kehtib alates 4. oktoober 2021. Garantii kehtivusaja alguseks loetakse vastava toote eest esitatud arve kuupäeva. Seega kõigile toodetele, mille arve on esitatud alates 4.oktoobrist 2021 (k.a), rakendatakse käesolevad dokumendis kirjeldatud garantiitingimusi. Varasemalt ostetud toodete garantiitingimuste täpsustamiseks palume pöörduda meie klienditeeninduse poole.

Kui soovite esitada toote suhtes pretensiooni, palume teil võtta meiega ühendus kirjalikult info@ajtooted.ee või helistades telefonil 6000 270.

4.1. Garantiitingimused

Garantii hakkab kehtima toote kohta esitatud arve kuupäevast. Garantii hõlmab garantiiajal esinenud rikkeid ja tootjast tulenevaid puudusi. Garantii ei kehti juhul, kui toodet on valedes tingimustes säilitatud või toode on paigaldatud viisil, mis ei vasta montaažijuhendis kirjeldatule. Samuti ei kehti garantii juhul, kui toodet on sobimatul otstarbel/valesti kasutatud, kui on muudetud toote välimust või funktsioone või puhastatud toodet valede võtete või vahenditega. Garantii ei hõlma üldjuhul ka tavalist kulumist, kriime, pinnakahjustusi ega muid kahjustusi, mille põhjuseks on löögid või õnnetused. Garantii ei kehti juhul, kui toode on paigaldatud õue või niiskesse keskkonda. Garantii kestuse ja ulatuse kohta leiate rohkem teavet konkreetse toote kirjeldusest. Küsimuste korral pöörduge meie klienditeeninduse poole.

4.2. Garantii kehtivuse tuvastamine

Kui soovite esitada toote suhtes garantiinõude, palume teil meiega esimesel võimalusel ühendust võtta. AJ Tooted AS teostab tootele tehnilise ekspertiisi, kontrollides kas puudus kuulub garantii alla. Juhul, kui tootel esinev puudus kuulub garantii alla, siis toimib AJ Tooted mõnel alljärgneval viisil sõltuvalt sellest, kas te olete äriühingu esindaja või tarbija.

4.3. Äriühingute pretensiooniõigus 

AJ Tooted võib puudusega toote parandada, asendada selle sarnase või samaväärse tootega või ostu tühistada (teile tagastatakse ettenähtud summa ja AJ Tooted võtab toote tagasi). AJ Tooted kannab toote parandamise või asendamisega seotud transpordi- ja muud kulud. Puudusega seonduvat kahju ei hüvitata. Kui kõneall olev toode ei kuulu enam AJ Tooted sortimenti, pakutakse välja sobiv asendustoode. Milline on sobiv asendustoode, otsustab AJ Tooted oma äranägemisel.

4.4. Tarbijate pretensiooniõigus

Tarbijamüügiga on tegemist, kui ettevõtja müüb kaupa füüsilisele isikule, kes ei tegutse majandus- või kutsegevusega. Tarbijal on õigus müüjat puudusest teavitada 2 kuu jooksul ning kehtib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat.

AJ Tooted vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba Tarbijale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Tarbijale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Tarbija kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest mõistliku aja jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

Tarbija pretensioonide korral lähtub AJ Tooted Eesti tarbijakaitseseadusest, mis tähendab, et AJ Tooted võib puudusega toote parandada, asendada selle sarnase või samaväärse tootega, alandada müügihinda või ostu tühistada (teile tagastatakse ettenähtud summa ja AJ Tooted võtab toote tagasi). AJ Tooted kannab toote parandamise või asendamisega seotud transpordi- ja muud kulud. Kui kõneall olev toode ei kuulu enam AJ Tooted sortimenti, pakutakse välja sobiv asendustoode. Milline on sobiv asendustoode, otsustab AJ Tooted oma äranägemisel.

AJ Toodete ja Tarbija vahel tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui pooltevahelisele kokkuleppele ei ole võimalik jõuda, on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Tarbijatele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Sellegipoolest eelistame, et Te võtaksite esimese sammuna meiega otse ühendust, et me saaksime Teie küsimused ja kaebused ise lahendada. AJ Tooted klienditeenindus on Teile kättesaav esmaspäevast-reedeni 9.00-17.00. Kõik tööpäevadel esitatud päringud saavad üljuhul vastuse 24 tunni jooksul. Nädalavahetustel ja riigipühadel esitatud päringutele vastame neile järgneva tööpäeva jooksul.

4.5. Pretensiooni esitamine

Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@ajtooted.ee või AJ Tooted kontoris aadressil Paneeli 6, Tallinn. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. AJ Tooted vastab kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 kalendripäeva jooksul.

4.6. Vastutus

AJ Tooted ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

AJ Tooted ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

5. Tooteinfo

5.1. Tooteinfo ja mõõdud

Oleme teinud kõik endast oleneva, et kogu tooteinfo veebilehel ajtooted.ee ning AJ Tooted kataloogdes oleks korrektne. Sellegi poolest võib osa tootekirjeldusest või -infost olla ebaselge, seega julgustame Teid pöörduma meie klienditeeninduse poole, kui soovite täpsustusi või täiendavat teavet toote kohta.

5.2. Kirjavigade esinemine

AJ Tooted ei vastuta võimalike kirjavigade eest kataloogis ja veebikeskkonnas. Kui selgub, et tellitud toote/toodete hind või tootekirjeldus on osutunud valeks kirjavea või varustaja poolt meile esitatud valeinformatsiooni tõttu, on AJ-l õigus keelduda tellimuse vastuvõtmisest või tühistada tellimus. Kui meil ei ole võimalik Teie tellimust täita, võetakse Teiega kiiremas korras ühendust. Kui olete jõudnud teavitamise hetkeks juba kauba eest tasuda, siis tagastame Teile kogu tasutud summa.

5.3. Värvide variatsioonid

Oleme teinud kõik endast oleneva, et kuvada veebilehel ajtooted.ee ning AJ Tooted kataloogides tooteid ning pilte nii täpselt kui võimalik. Juhime siiski tähelepanu, et tehnilistel põhjustel võib toodetel esineda mõningaid värvierinevusi kataloogi või kodulehekülje piltidega. AJ Tooted ei võta vastutust mõistlikkuse piires esinevate värvierinevuste eest.

5.4. Tootenäidised

Kanga-, materjali- ja põrandamattide jms näidistega on võimalik soovi korral tutvuda meie kontoris, aadressil Paneeli 6, Tallinn. Täpsemate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditeeninduse poole.

Suurte sisustusprojektide ning koguste korral soovitame Teil eelnevalt tellida tootenäidise. Tootenäidise sooviga palume Teil pöörduda meie klienditeeninduse poole, et saaksime leida Teile sobivaima lahenduse ning vältida tagastamiskulusid.


AJ Tooted AS müügitingimuste määratlus

AJ Tooted AS teenindab nii eraisikuid kui ka ettevõtteid. Kõiki AJ Tooted AS-ga sõlmitud lepingulisi suhteid reguleerivad ülaltoodud müügitingimused ning Eesti Vabariigi õigusaktid. Meie eesmärk on pakkuda kõigile meie klientidele parimat teenindust ning kvaliteetseid sisustuslahendusi töökeskkondadesse. Kui Teil on probleeme meilt tellitud toodetega või osutatud teenusega, võtke meiega kindlasti ühendust. Teeme omalt poolt kõik võimaliku, et leida kõigile probleemidele kiired lahendused. Klientide rahulolu on meie jaoks oluline.

AJ Tooted klienditeenindus on Teile kättesaav esmaspäevast-reedeni 9.00-17.00. Kõik tööpäevadel esitatud päringud saavad üljuhul vastuse 24 tunni jooksul. Nädalavahetustel ja riigipühadel esitatud päringutele vastame neile järgneva tööpäeva jooksul.