Kuidas liikuda igapäevaselt rohkem ning tõsta energiataset aktiivsete istumislahenduste abil

Parim istumisviis on selline, mis pakub tööpäeva jooksul rohkelt variatsioone. Loomulik liikumine on hea kehale ning aitab Sul püsida märksa tegusamana. Siinkohal tekib kindlasti õigustatud küsimus, et kuidas liikuda rohkem, kui töö hoiab Sind terve päeva kontorilaua taga? Parim võimalus selleks on aktiivne istumisviis spetsiaalsetel toolidel.
Isteratas
Sadultool Epson seljatoega

Inimkeha on loodud liikumiseks

See ei tule Sulle kindlasti uudisena, et tundide viisi staatilises asendis istumine mõjub negatiivselt nii Sinu kehale kui ka vaimule. Parima enesetunde võti peitub piisavas füüsilises aktiivsuses. Seetõttu on oluline, et väldid staatilist tööasendit ning tood oma päevadesse võimalikult palju variatsioone. Lisaks vahelduvale istumisele ja püsti seismisele ning puhkepausidele, mille veedad töölaua tagant eemal, saad kasutada ka erinevaid ergonoomilisi toole, mis aitavad ära hoida istuvast eluviisist tulenevaid probleeme.

Istepall Corbridge

Ole edukam oma igapäevastes ettevõtmistes

Lihtsaim ja tõhusaim viis regulaarseks tööasendi muutmiseks on istumine nn aktiivsetel toolidel. Sellist tüüpi ergonoomilised toolid aktiveerivad ja treenivad tugilihaseid, parandavad rühti ning ei lase istujal küürutada ega lösutada. Lisaks parandab liikumine vereringet ning tõstab keskendumisvõimet ja energiataset, mis omakorda aitab Sul püsida tegusamana.

Istepall, isteratas, tasakaalutool ja sadultool

Erinevad valikud, üks eesmärk

Tasakaalutoolid, istepallid ja pilatese toolid on näited aktiivsetest istumislahendustest, mis tänu tahtlikule ebastabiilsusele tekitavad samasuguseid loomulikke muutusi kehahoiakus nagu püsti seismine või kõndimine. See liikumine parandab rühti, vähendab pingeid kehas ning treenib selja- ja tugilihaseid ilma, et ise pingutust märkaksid. Samuti on saadaval sadultoolid, mille nimigi vihjab, et nendel istumine meenutab hobuse seljas ratsutamist. See tagab automaatselt parema rühi ning vähendab pingeid õlgades, puusades ja põlvedes. Kui soovid olla veelgi aktiivsem, siis võta kasutusele isteratas, millega saad treenida keha, tõsta energiataset ja põletada rohkem kaloreid ilma kontorilaua tagant lahkumata – ja seda Sinu valitud tempos.

Kaasaegne kontor istu-sesia tüüpi laudade ja ergonoomiliste toolidega

Mida rohkem variatsioone, seda parem

Aktiivsed istumislahendused on suurepärane täiendus klassikalisele kontoritoolile – või ka vastupidi. Ühel aktiivsel toolil on soovitatav istuda maksimaalselt paar tundi päevas. Eriti hea, kui kontoris on valik erinevaid toole, nagu näiteks tasakaalutaburet, sadultool ja istepall, mida saate kolleegidega omavahel vahetada.

Siinkohal on nutikas valik reguleeritava kõrgusega kontorilaud, mis võimaldab hõlpsasti valida, kas soovid töötada seistes, istuda klassikalisel kontoritoolil või kasutada mõnda aktiivse tooli mudelit. Töötasapinna kõrgus on kohandatav vastavalt Sinu kasvule ja valitud tööasendile - seda vaid ühe nupule vajutusega. Nii on tagatud, et Sinu tööpäevad on alati aktiivsed ja vaheldusrikkad.

Värskeimad artiklid Sinu postkastis!

Kord nädalas saadame välja uudiskirja, mis sisaldab põnevaid artikleid ja nõuandeid, inspiratsiooni töökeskkondade sisustamiseks ning sooduspakkumisi.
*Tellides uudiskirja kinnitan, et olen lugenud ja nõustun AJ Tooted AS privaatsuspoliitikaga.