Hübriidtöö mudel on tulnud, et jääda

Hübriidtöö mudel seisneb kontori- ja kaugtöö kombineerimises, sobides hästi neile, kes eelistavad paindlikku töövormi. Sellisel juhul kasutatakse füüsilist töökeskkonda peamiselt näost näkku kohtumisteks ja koostööks. Samas kodukontor võimaldab hoida hõlpsamini töö- ja eraelu tasakaalus. Et aidata Sul paremini mõista selle töövormi võimalusi ja väljakutseid, oleme loonud kokkuvõtte erinevatest nõuannetest ja juhenditest, mida saad oma töökohas rakendada.

Personalispetsialisti vaatenurgast

Uurisime personalispetsialistilt, kuidas on töötada hübriidtöö mudelit rakendavas kontoris. Tutvu Else-Marie vastuste ja nõuannetega kõige olulisemate tähelepanekute kohta.

Loe lisaks
Personalispetsialisti intervjuu
Kompaktsed kirjutuslauad ühistööruumis

Töömaailma trendid

Uurime esile kerkinud trende ning suurimaid muutusi seoses hübriidtöö mudeli laialdase levikuga.

Loe lisaks

Eeskiri

Tutvu meie hübriidtöö mudeli näidiseeskirjaga ning kohanda see oma ettevõtte vajadustele sobivaks.

Loe lisaks
Kaks inimest kontoris
Kaks inimest pidamas veebikoosolekut

Veebikoosolekud

Millised on peamised virtuaalsete hübriidkoosolekutega seotud väljakutsed ning kuidas neid parimal viisil lahendada?

Loe lisaks

Hindamisküsimustik

Küsi oma kolleegidelt tagasisidet nende kogemuse kohta seoses töötamisega hübriidkontoris. Oleme loonud küsimustiku põhja, mille abil hinnata hõlpsasti hetkeolukorda. Vali välja ning kombineeri enda ettevõtte jaoks olulisi küsimusi. Laadi vorm alla.

Neli sisustusideed, mida rakendada hübriidkontoris
1.

Enamik tänastest koosolekutest toimuvad väikestes rühmades, mistõttu ei pruugi suured konverentsiruumid olla enam otstarbekad. Vajadusel sea sisse kompaktsemad nõupidamisruumid. Pea meeles, et sageli osalevad kohtumistel inimesed ka veebisilla vahendusel, mistõttu on oluline varustada ruumid kiire võrguühenduse ning vajalike seadmetega.

2.

Sotsiaalsed vajadused on liikumapanev jõud, mis toob inimesed kontoritesse. Hinda töökeskkonda sellest vaatenurgast, et oleks mugavalt sisustatud puhkeruum, hubane kööginurk või mõni avatud ala, mis soosiks suhtlemist.

Koosolekulaud ja konverentsitoolid
Koosolekulaud Selma1 040 €
Värvilised tugitoolid
Meie valikust leiad kaasaegsed tugitoolid ja diivanid

3.

Milline on hetkeolukord kontoris? Kas vajatakse pigem püsivaid töökohti või tuleks investeerida paindlikesse lahendustesse, kus on kombineeritud hõlpsasti kohandatavad ühistööalad privaatsemate tööruumidega? Innovatsiooni ja loovust kannavad edasi spontaansed kohtumised, mille käigus omavahel ideid vahetatakse. Sellised mitteametlikud mõttevahetused toimuvad sageli just büroo avatud aladel.

4.

Kontori jagamine väiksemateks tsoonideks aitab luua parema töökeskkonna ning pakub mitmekesisemaid võimalusi. Suuremaid ruume on võimalik eraldada ka hõlpsasti liigutatavate vaheseinte abil. Erineva fookusega alad toetavad kolleegide vahelist koostööd ning loovideid. Privaatsed eraldatud töökohad soosivad keskendumist vajavate kohustuste täitmist. Ära unusta sisse seada ka ruumide kasutamise korda ning broneerimissüsteemi.

Kas otsid põnevaid ideid, väärt nõuandeid või praktilist abi töökoha sisustamiseks? Võta meiega ühendust.

Sisusta tööruumid meie abiga

Helista meile 6000 275 või
kirjuta projekt@ajtooted.ee


Uuri lisaks siit

Värskeimad artiklid Sinu postkastis!

Kord nädalas saadame välja uudiskirja, mis sisaldab põnevaid artikleid ja nõuandeid, inspiratsiooni töökeskkondade sisustamiseks ning sooduspakkumisi.
*Tellides uudiskirja kinnitan, et olen lugenud ja nõustun AJ Tooted AS privaatsuspoliitikaga.