• Kiire tarne
  • 14-päevane tagastusõigus
  • Garantii 3 aastat
0
Liigu ostukorvi
Ilma km-ta (Muuda)
Summa
Hind/tk
Kogus
Toode
Ostukäru on tühi
Hind KM-ta
0.-€
Vormista tellimus
Muuda
LEIUNURK Projektimüük

Tooted, mis aitavad kaasa aktiivsemate tööharjumuste kujunemisele

Aktiivsed tööharjumused õige mööbliga
Artikkel

Inimkeha on loodud liikuma ning läbi selle paraneb ka rüht. Mistõttu on oluline muuta oma tööasendit mitmeid kordi päeva jooksul sõltumata sellest, milliseid ülesandeid parasjagu täidad. Parim valik aktiivsete tööharjumuste loomiseks on investeerida paindlikesse sisustuslahendustesse, mis toetavad sind igapäevastes tegevustes. Õnneks leiad meie sortimendist kõik selleks vajaliku!

 

Vahelduv tööasend kõrguses reguleeritava lauaga
Püsti seistes aktiveeruvad lihased ja paraneb rüht ning vereringe, mis on hea nii sinu kehale kui ka ajule. Järelikult on kõrguses reguleeritav kontorilaud igati mõistlik investeering oma heaollu. Laud toob tööpäeva vaheldust ning võimaldab muuta oma tööasendit nii tihti, kui seda ise soovid. Töötasapinna kõrguse muutmiseks tuleb vaid nupule vajutada ja hetk hiljem saab jätkata uues asendis. Lai valik erinevate disainidega kirjutuslaudu aitab leida sobiva lahenduse enamikesse keskkondadesse.

 

Esita endale väljakutse tasakaaluplaadil
Seismine treenib lihaseid ja aitab kehal kulutada rohkem kaloreid. Kõige parem on seista spetsiaalsel põrandamatil, mis tagab mugavuse ning leevendab pingeid jalgades, põlvedes ja seljas. Kui soovid seada endale suurema väljakutse, siis võta kasutusele tasakaaluplaat. Platvormil seistes tuleb hoida tasakaalu igas suunas, mis sunnib keha liikuma ja parandab vereringet. Lisaks treenib tasakaaluharjutus lihaseid jalgades, puusades, alakõhus ja seljas, aidates saavutada parema rühi.

 

Kvaliteetne kontoritool loob lisandväärtuse
Istuva eluviisi kahjulikkus ei tähenda veel, et sellest tuleks iga hinna eest hoiduda. Oluline on varieeruv tööasend ja õige tooli valik. Samuti vähendab aeg-ajalt istumine põlvedele ja jalgadele langevat koormust. Kuid pea meeles, et kontoritooli valikul on oluline võtta arvesse, kui mitu tundi järjest istudes veedad. Õige kontoritool on kohandatav vastavalt kasutaja kasvule ja kaalule ning tagab kindla toe kätele, alaseljale ja jalgadele. Ergonoomiline tool järgib keha loomulikku liikumist ja aitab hoida õiget rühti. Teisisõnu – kvaliteetse kontoritooli soetamine on panus oma tervisesse ja heaollu.

 

Aktiivsetel istumislahendustel on mitmeid eeliseid
Kui soovid, et kehaasendi muutmine oleks lihtne, siis vali endale mõni tool aktiivsete istumislahenduste hulgast. Sellised tooted hoiavad keha pidevalt liikumises, kuna istudes tuleb hoida tasakaalu. Tasakaalutooli, -palli või sadultooli kasutamine aktiveerib tugilihased, parandab rühti ja aitab säilitada hea vereringe. Ja seda ilma, et pingutust ise märkaksid!

 

Rahulik tempo tagab tulemused
Isteratas on suurepärane toode neile, kellel on juba kõrguses reguleeritav laud, kuid soovivad oma tervise nimel veel rohkem panustada. Ning selleks, et tunda rattasõidust saadavat kasu, ei tule teha intensiivset trenni. Regulaarne kerges tempos väntamine on kõik, mida keha vajab. Pedaalide raskusaste on kohandatav vastavalt personaalsetele eelistustele ning displeile kuvatakse treeningu kestvus, kiirus, läbitud distants ja kulutatud kalorite hulk. Nii on lihtne hoida silma peal oma edusammudel.

 

Saavuta veelgi paremaid tulemusi
Püstine tööasend on tervisele kasulik, kuid veelgi tõhusam lahendus on liikumine. Kuidas seda saavutada? Üks meetod on teha aktiivseid puhkepause, mille ajal kõndida või sooritada mõni harjutus. Teine viis on hankida käimislint. Liikumine aitab kehal põletada rohkem kaloreid ning kiirendab vereringet, mis omakorda parandab hapniku transporti kehas ja tagab rohkem energiat. Positiivse mõju saavutamiseks ei tule higistades harrastada kiirkõndi. Vali endale mugav tempo ja liigu just siis, kui sinu tööülesanded seda võimaldavad.

 

Edukamad koosolekud liikumise abil
Ka nõupidamiste ja koosolekute ajal ei tohiks unustada liikumist, eriti seetõttu, et mõni arutelu võib venida tundide pikkuseks. Siinkohal on hea investeering kõrguses reguleeritav konverentsilaud. Uuringud näitavad, et füüsiline aktiivsus tõstab inimeste loovust ja koostöövalmidust. Lisaks paraneb ka keskendumisvõime, mistõttu kestavad püstijala koosolekud tihti vähem ja on märksa tõhusamad. Kui nõupidamine kujuneb arvatust pikemaks, on lihtne lasta lauaplaat madalamasse asendisse ja vahelduseks istuda. Kõrguses reguleeritavad lauad tagavad meeskonnale valikuvabaduse kasutada nii klassikalisi konverentsitoole kui ka aktiivseid istumislahendusi. Varieeruv kehaasend on võti tööheaolu edendamiseks!

 

Märksõnad: