Klassiruum neuroloogiliste erinevustega lastele

Neurodivertiteetsust toetav koolimööbel

Kooliteed alustades seisavad lapsed silmitsi uute ja kõrgemate nõudmistega – mis on tihtipeale näiteks ATH, autismi ja düsleksiaga laste jaoks ebamõistlikud. Lastele avaldatav surve koolinormidesse mahtuda, suurendab stressi ja ainult süvendab nende sümptomeid. Võttes teistsuguse lähenemise, kohandades klassiruumid kõigi omapäradega arvestavaks, lood parema kooli kõigile.

Mööbel, millest on kasu kõigile 

AJ Grupi töötajad läbisid hiljuti Rootsi organisatsiooni Attention koolituse, mille teemaks oli neurodivertiteetsus. Koolituse eesmärk oli laiendada silmaringi ja anda kõigile kasulikke teadmisi, et teaksime kuidas kujundada ja edendada õpperuume ning oskaksime selles valdkonnas ka teisi aidata. Peamiselt selgus, et kui mõned lapsed vajavad keskendumiseks rahu ja vaikust, siis teistel on tunnis sammu pidamiseks vaja end liigutada ja oma rahutu loomus välja saada. Kujundades klassiruumi tuleb arvestada iga koolilapse individuaalsete õppimisvajadustega, et anda kõigile võrdne võimalus enesearenguks. Parem õppekeskkond nii õpilastele kui ka pedagoogidele!