AJ projektid: Höganäs Kakel uude kontorisse rekordilise ajaga

Kui CC Höganäs Kakel meeskond seisis silmitsi vajadusega luua lühikese ajaga tühjadest ruumidest atraktiivne ja tõhus kontorikeskkond, oli neil kaks valikut: teha seda ise paralleelselt oma igapäevatööga või võtta appi AJ Grupi spetsialistid. CC Höganäs Kakel otsustas koostöö kasuks ning 11 nädala jooksul lahendas AJ Grupi projektimeeskond kõik alates ideekavanditest ja kalkulatsioonidest kuni mööbli paigaldamiseni välja. Kliendi jaoks mugav ja tõhus lahendus – ja seda kõike eelarve ning ajakava piires.

Rootsi ettevõte CC Höganäs Kakel kuulub Ricchetti Gruppi, mis on üks Euroopa juhtivatest ehituskeraamika kontsernidest. CC Höganäs Kakel on tuntud oma kvaliteetsete keraamiliste plaatide poolest. 2019. aastal tuli ettevõttel algust teha kaheetapilise kolimisega, esmalt ajaloolisest Ekeby hoonest rendipinnale ning seejärel uuele kinnistule Helsingborgis. See oli meeskonnale suur väljakutse: kuidas luua piiratud eelarvega ajutisel pinnal suurepärane kontorikeskkond, mille saab hiljem hõlpsalt uude hoonesse üle viia ning edasi arendada?

Siinkohal otsustati pöörduda AJ Grupi poole, et saada abi sisekujunduse ning erinevate praktiliste lahenduste loomisel. Koostööpartneris soovisid nad leida professionaalid, kes aitavad valida õige mööbli ning tagavad, et kõik tarnitakse õigel ajal õigesse kohta.

Missioon
Tühi ruum tuli muuta kutsuvaks ja hästi funktsioneerivaks kontorikeskkonnaks. Tööülesannete hulka kuulus erinevate sisustuslahenduste loomine kaasaegsesse büroosse: sealhulgas hubane vastuvõtt, individuaalsed töökohad, konverentsiruum ja mitu ühistööruumi, puhke- ja lõunasöögiala ning arhiiv.

Töövoog
Esmalt vestles meie meeskond kliendiga mitmel korral, et väja selgitada ootused, vajadused ja soovid. Kogutud teadmistele tuginedes koostas sisekujundaja 3D ideekavandi alternatiivsete põrandaplaanide, erinevate mööbliesemete ning interjöörilahendustega, et realistlikult visauliseerida lõpptulemust. Kui klient oli rahul nii ettepanekute kui ka kalkulatsioonidega, oli meie järgmine ülesanne kindlaks teha, et kogu mööbel saaks õigeaegselt tellitud, tarnitud ning objektil paigaldatud.

Neli väljakutset ...
1. Aeg. Kui soovisime jääda etteantud ajakava piiresse, tuli meil vähem kui kolme kuuga teha omapoolsed ettepanekud ja tellida, tarnida ning paigaldada kõik sisustuslahendused.
2. Ruumiplaneering. Varasemalt olid töötajatel personaalsed ruumid, mis neile väga meeldisid. Uuel pinnal oli aga vähe seinu, mis tingis vajaduse kohaneda uue avatud keskkonnaga.
3. Eelarve. Vanast kontorist ei võetud midagi kaasa ja seetõttu oli vajamineva mööbli maht väga suur. Lisaks eelarvelistele ning ergonoomilistele tingimustele pidi uus sisekujundus vastama ettevõtte kuvandile.
4. Kaks etappi. Ettevõte jääb ajutisele pinnale vaid ligikaudu kaheks aastaks, misjärel kolitakse alalistesse ruumidesse Helsingborgis. Seetõttu tuli leida mööbel, mida saab hõlpsalt kolida ning millest saab järgmises etapis alus kogu sisekujundusele.

... ja neli lahendust.
1. Tänu hästi koordineeritud projektimeeskonnale ning tõhusale tarneahelale suutsime kiirelt hankida kõik vajalikud sisustuskaubad. Siinkohal oli tavapärane 3-5 tööpäevane tarne otse meie laost eriti väärtuslik eelis.
2. Osakonnad (müük, klienditeenindus, finants jne.) paiknevad avatud ruumis küll veidi eraldi, kuid siiski üksteisele piisavalt lähedal, et hoida kommunikatsioon hästi toimivana. Helisummutavad vaheseinad põrandale ja laudadele tagavad iga kirjutuslaua ümber piisavalt privaatsust, et säilitada tööheaolu ja rahulik keskkond.
3. AJ Grupi mööbliseeriaid ei iseloomusta mitte ainult kõrge kvaliteet ja maitsekas disain, vaid ka atraktiivne hinnatase.
4. Lai sortiment võimaldab leida õiged tooted nii kuju, värvi kui ka suuruse poolest. See aitab luua sisekujunduses ühtse terviku, mida aja jooksul täiendada ja edasi arendada

Ühtsem meeskond
Väiksemad kontoripinnad muudeti rühmatööruumideks. Nii tagati töötajatele võimalus segamatult telefoniga vestelda, pidada videokohtumisi ning teha grupitööd nii, et sellega teisi ei häirita.

Lisaks avatud planeeringuga kontorile oli töötajate jaoks suurim muudatus uus söögisaal. Eelnevalt istuti väikeste laudade taga vaid lähimate kolleegidega ning kontakt inimeste vahel oli harv. Uutes avarates tingimustes seadsime üles ühe pika söögilaua, mis mahutab korraga kõik töötajad. See toetab vabamat suhtlust ning suurendab ühtekuuluvustunnet.

Kõiki fakte arvesse võttes
Võitsime hanke, kuna mõistsime kõige paremini väljakutset, millega ettevõte silmitsi seisis, koostasime ettepaneku, mis täitis kõiki soove, ja pakkusime kiiret tarnet – seda etteantud ajakava ning eelarve piires. Meil õnnestus optimeerida uute ruumide tingimusi ning luua avatud planeeringuga kontor, mis samal ajal pakub töötajatele ka vajalikul hulgal privaatsust. Lisaks reageerisime juhtkonna soovile parandada kommunikatsiooni erinevate osakondade vahel töövoo tõhusamaks toimimiseks.

Tulemus kõneleb enda eest. Kõik on rahul nii sisekujunduse kui ka toodete kvaliteediga. Kontori kaasaegne stiil kannab edasi elamust, mida CC Höganäs Kakel soovib pakkuda oma klientidele ja külalistele. Lisaks on kogu sisustuslahendus lihtsalt liigutatav ning suurepärane nurgakivi teisele etapile.

Soovite rohkem infot sisustusprojektide kohta? Pöörduge meie spetsialistide poole siin.

PROJEKTI KOKKUVÕTE

  • Klient: Höganäs Kakel
  • Missioon: Esimeses etapis luua tühjast ruumist terviklik kontorikeskkond, võttes arvesse, et kogu sisustus peab olema lihtsalt transporditav ja edasi arendatav teises etapis, kui ettevõte kolib oma uude alalisse büroohoonesse.
  • Teostus: 3D põranda- ja ideeplaan, ettepanekud värvide ja mööbli valikuks, toodete tellimine ja tarne, mööbli paigaldus objektil ning kalkulatsioonid ja pidev eelarve kontroll.
  • Töögrupp: Projektimüügijuht, sisekujundaja, projektikordinaator ja mööblipaigaldajad.
    Ajakava: 2019 aasta mai algusest kuni juuli keskpaigani.