Klienditeenindus: 6000 270
Avatud: E-R 9.00 - 17.00
0
Liigu ostukorvi
Ilma km-ta (Muuda)
Summa
Hind/tk
Kogus
Toode
Ostukäru on tühi
Hind KM-ta
0.-€
Vormista tellimus
Muuda
Tooted A-Z
SALE

Tarnetingimused ja lisateenused

Oleme korraldanud oma logistika tagamaks võimalikult kiire tarneaja. Meie kodulehel on toote all välja toodud prognoositav tarneaeg Tallinna lattu. Enamus meie tooteid on Rootsi põhilaos saadaval ning tarnime need nädala jooksul Tallinnasse. Lisades tellimusse tooteid, mille tarneaeg on erinev, võetakse tarne aluseks kõige pikema tarneajaga toode. Tellimuse lõplik prognoositav tarneaeg on välja toodud Teile saadetaval tellimuse kinnitusel. Kui soovite, et osad kaubad tellimusest tarnitakse Teile kohale varem, tuleb sellest eraldi müügiosakonda teavitada. Soovi korral saab kirjutada tellimust vormistades "Märkuste" lahtrisse - palun tarnida tellimus osadena.


Tarnetingimused on vastavalt Incoterms 2010 tingimustele.

Kui olete otsustanud kaubale ise järele tulla või saadate oma tellitud transpordi, rakendame klauslit FCA Paneeli 6, Tallinn. See tähendab, et teie kauba laadime oma laost teie transpordivahendile. Kui tellite meilt transpordi, rakendame klauslit DAP (teie tarneaadress). Kaup tarnitakse hoone välisukseni. Täpsema informatsiooni ja tingimuste saamiseks võtke meiega ühendust.

Meil on võimalik tellida lisateenustena ka kullerteenust, st. kaup tuuakse teie kontorisse; montaažiteenust kaupade kokkupanekuks; pakendite äravedu. Need teenused tuleb kokku leppida juba tellimuse tegemisel, et saaksime koheselt arvestada konkreetsete teenustasudega.

 

Transport

 

Tarne aeg ja transpordi hinnad

Tellimuse summa (ilma käibemaksuta)

Transpordikulu

≤ 99,- €

6 €

100-1499,- €

6 % tellimuse summast

≥ 1500,- €

TASUTA

 

 

Arvestame transpordikulusid tellimuse summalt. Minimaalne transporditasu on 6€ ning kehtib tellimustele kuni 99,99 €. Tellimustele alates 100€ kehtib transpordi kulu 6%. Tellimused alates 1500€ toimetame hoone välisukseni kohale TASUTA! (NB! Eelpool mainitud hindadele lisandub käibemaks).

 

Tarneaja teavitus

Me saadame alati teate, kui kaup on jõudnud meie Tallinna lattu. Tarne hilinemise puhul anname võimalikult kiiresti teada uue tarneaja.

 

Tarne takistused kliendi poolt

Kui AJ Toodetel ei ole võimalik tarnida kaupa kliendi poolse takistuse tõttu, siis tagastatakse kaup transpordi terminali ning kliendiga võetakse ühendust, et järgmine tarne kokku leppida. Sellise situatsiooniga VÕIB kaasneda uus tarne lisatasu eest.
Palume arvestada:

  • Olge kindlad, et teie poolt märgitud tarneaadressil on olemas inimene, kes võtab kauba vastu.
  • Palun teavitage meid, kui on mingeid spetsiifilisi piiranguid, tõkkeid või muid takistusi kohaletoimetamise aadressil.
  • Suurte tellimuste puhul võib olla vajalik kahveltõstuk või laadimisplatvorm. Kui teil ei ole eelpool mainitud tooteid kasutusel, siis palun kontakteeruge meie klienditeenindusega ning me saadame teile liftluugiga veoauto.


Transpordivigastused

Püüame jälgida, et meie laost väljasaadetavad kaubad oleksid korrektselt pakitud ning terved. Kui juhtub, et teile tarnitud pakend on nähtava vigastusega, palume see fikseerida koheselt kauba üleandmislehel. Soovitav oleks teha foto. Transpordivigastusega kaubad vahetame uue vastu. Kauba pakendi avamisel leitud vigastustest peaksite meid informeerima koheselt, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Soovitav oleks teha foto. Vigastatud või katkise kauba asendame uuega ning nende transport on tasuta.