Loo hea esmamulje suurepärase vastuvõturuumiga

Loo hea esmamulje suurepärase vastuvõturuumiga

Vastuvõturuum on ettevõtte visiitkaart. See on esimene koht ettevõttes, mida näevad nii kliendid kui ka töötajad, kes igal hommikul tööle tulevad. Seetõttu on eriti oluline ruumi kujundus põhjalikult läbi mõelda. Tähtsat rolli mängivad värvitoonid, mööbel ja kindlasti ka esikumatid, et tagada ruumi puhtus ja esinduslikkus. Sisenedes peaks olema lihtsasti arusaadav, millise ettevõttega on tegemist. Anname 6 nippi, kuidas sisustada vastuvõturuumi.

1. Püüa pori ja mustus porimatiga kinni.
Väga hea oleks välisukse ette õue poole paigutada tugevast kummist avatud struktuuriga uksematt, mis eemaldab jalatsitelt suurema mustuse juba enne majja sisenemist. Teine porimatt peaks paiknema kohe vastuvõturuumi ukse juures. Hea porimatt täidab korraga mitut ülesannet. Kolmeosalise esikuvaiba esimene osa kraabib suurema mustuse, teine osa imab suurema niiskuse ja eemaldab pori ning kolmas osa kuivatab jalanõud lõplikult. Põrandad püsivad kauem kuivad ja puhtad. Väheneb ka oht libiseda märjal põrandal. Eriti oluline on see sügis-talvisel hooajal ja juhul kui vastuvõturuumi külastab palju inimesi.

2. Loo mugav ala istumiseks
Hubaselt sisustatud ooteruum muudab vastuvõturuumi meeldivamaks ja külalistel on mugavam seal aega veeta. Olenevalt ruumi otstarbest, vali mugavad diivanid, tugitoolid või ootesaali toolid. Lisa võimalusel paar diivanilauda, kus lehitseda ajakirja või toetada kohvitassi. Kui ruumiga on kitsas, siis piisab ka kahest tugitoolist ja lauast ning ruumi üldmulje muutub märksa soojemaks.

3. Paiguta ruumi riidenagi
Kui ettevõtet külastavad kliendid või patsiendid, siis tuleks kindlasti paigutada ruumi ka riidenagi, kuhu üleriideid riputada. Olenevalt sellest, mida külastajad soovivad vastuvõturuumi jätta, vali sobiv riidenagi. Mõnele ettevõttele piisab mütsiriiulist, mille all on väiksed nagid, mõnikord on vaja lukustatavaid hoiukappe, et hoiustada ka kotte. Kui aeg-ajalt on vaja ruumi sisustust muuta, siis on hea variant valida ratastel riidenagi.

4. Vali vastuvõtulaud, mis mis sobib tööga
Oluline on, et vastuvõtulaud oleks praktiline ja mahutaks kõik töök vajalikud asjad. Samas peab vastuvõtulaud sobima ka ruumi ja ettevõtte kuvandiga. Kombineerides erinevaid vastuvõtulaua mooduleid on võimalik luua täpselt selline laud nagu vaja. Kombineerides omavahel kõrgeid ja madalaid mooduleid saab luua piisavalt ruumi kaustadele ja muudele materjalidele ning jätta eraldi osa klientidega suhtlemiseks.

5. Vali sobivad värvid
Värvi valik on väga oluline, sest erinevad värvitoond kutsuvad esile erinevaid emotsioone. Näiteks sinisel toonil on rahustav mõju, punane ergastab, roheline on harmooniline ja annab looduslähdase tunde. Hea variant on kasutada firma logos esindatud toone -  ruum saab omanäoline ja samas iseloomulik ettevõttele. 

6. Mõtle läbi olulised lisadetailid
Erinevad läbimõeldud lisadetailid, nagu taimed, kardinad, lambid ja vaibad, annavad üldmuljele palju juurde. Alati on meeldiv, kui külalised saavad soovi korral võtta vett või kohvi ja ka natukene magusat. Ära unusta paigutada käepärast ka ettevõttet tutvustavad reklaammaterjalid või ajakirjad.