Kolm nippi hästi organiseeritud kontoriks

Kolm nippi hästi organiseeritud kontoriks

Hästi planeeritud kontorikappide ja -riiulite lahendus mõjutab nii töökeskkonda kui ka töötajate produktiivsust. Praktiline ja samas stiilne kontorilahendus loob korras kontori tunde. Tänu läbimõeldud paigutusele on kõik vajalik töötajatele kiiresti ja lihtsasti kättesaadav. Pea silmas kolme lihtsat nippi ja sisusta hästi organiseeritud kontor!

Kõrge või madal?
Kõrged riiulid on väga head kitsastes oludes. Mõistlik on kasutada ära kogu seinaruum ja paigaldada nii kõrged riiulid kui ruumi planeering lubab. Planeeri erinevate kontoritarvikute paigutus nii, et kõige kõrgemale jääksid need asjad, mida kõige harvem vaja läheb. Kõrgustest toodete kättesaamiseks saab kasutada väikeseid redeleid või rull-tabureti. Paljud riiulid on saadaval põhi- ja lisaosadena, mis tähendab seda, et soovi korral saab riiuleid pikendada terve seina ulatuses nii, et kõrvuti ei jää topeltposte. Kui riiuli pinda ei ole nii palju vaja, siis võib mängida erinevas kõrguses riiulite ja kappidega ning luua huvitav kontorilahendus.

Avatud või suletud?
Hinda oma hoiustatava materjali järgi, kas vajad avatud riiuleid või pigem suletavate ustega kappe, et kõik oleks silma alt peidus. Hea lahendus on võimalusel omavahel kombineerida kappe ja riiuleid. Kasutades vaid kappe, võib ruum mõjuda liiga rusuvalt. Lisades sekka mõned riiulid, muutub ruum avaramaks ja huvitavamaks. 

Kui ruum on kitsas, aga avatud riiuleid ei soovi kasutada, siis on suurepäraseks lahenduseks lükandustega kapid. Uste avamiseks ei ole vaja jätta lisaruumi. Samas, kui leiad, et mõned asjad võiksid olla teistele nähtavad, siis saab soovi korral ka kapiukse lahti lükata.

Igal asjal oma koht
Algselt ruumi planeerides mõtle juba kohe ka sellele, mis asjad kuhu käivad. Riiulid ja eriti just kapid koormatakse üsna kiiresti erinevatest asjadest üle, kui ei ole paika pandud kindlaid kohti. Nii lihtne on ju möödaminnes materjalid lihtsalt kappi lükata -  pärast neid üles leida on aga märksa keerulisem. Lisa riiulisse hoiukastid, sahtlid ja teised lisatarvikud, et muuta matejalide sorteerimine ja hoiustamine võimalikult lihtsaks. Kasuta kastide märgistamiseks prinditud etikette. Nii on kõigil lihtne pealt lugeda, kus miski asub.

Jälgi riiulite ja kappide planeerimisel, et see sobituks kokku ülejäänud kontoriruumiga ning täiendaks ruumi. Vajadusel võta ühendust meie müügiesindajatega ja küsi nõu.