Klienditeenindus: 6000 270
Avatud: E-R 9.00 - 17.00
0
Liigu ostukorvi
Ilma km-ta (Muuda)
Summa
Hind/tk
Kogus
Toode
Ostukäru on tühi
Hind KM-ta
0.-€
Vormista tellimus
Muuda
Tooted A-Z

Dünaamiline istumisviis vähendab seljavalusid ning luu- ja lihaskonna probleeme

Dünaamiline istumisviis
Artikkel

Palju on räägitud istuva eluviisi negatiivsest mõjust meie kehale ning tervisele, kuid kõik tööd ei võimalda püstiseismist. Mida sellisel juhul ette võtta? Võib-olla ei saa istuda vähem tunde, kuid alati saab istuda paremini. Staatiline istumisasend ei võimalda kehal piisavalt liikuda. Samuti on kössitamine halb harjumus, asetades liigse pinge seljale ning kaelale. Dünaamiline istumisviis on lihtsaim lahendus, kuidas vähendada kehale langevat koormust. Meie näpunäidetega saad püsida aktiivsena ka siis, kui istud töölaua taga.

 

Kuidas muuta oma istumisharjumusi tööl


Vali tasakaalutool
Tasakaalutool hoiab sinu keha aktiivsena ka siis kui istud, tekitades samasuguseid loomulikke muutusi kehahoiakus nagu püsti seistes või kõndides. See liikumine parandab rühti, vähendab pingeid kehas ning treenib selja- ja tugilihaseid. Saadaval on erinevaid ergonoomilisi lahendusi, sealhulgas tasakaalupalle- ja toole ning sadultoole, millel kõigil on ühine eesmärk - hoida sinu keha õiges asendis, kaasates selleks selja-, jala- ning kõhulihaseid. Aktiivsed istumislahendused eeldavad avatumat nurka jalgade ja ülakeha vahel, mis parandab rühti ja takistab kössi vajumist. Uus kehaasend nõuab rohkem jalatööd, mis omakorda vähendab survet nimmepiirkonnas ning diskide koormust, aidates nii hoida ära seljavalusid.


Kasuta seatavat jalatuge
Ergonoomiline jalatugi kallutatava platvormiga, mis järgib sinu asendi muutusi, on lihtne viis toetada loomulikku liikumist samal ajal kui istud töölaua taga. Platvorm tagab kerge kuid pideva kiikumisefekti, mis hoiab keha pidevas liikumises. See vähendab survet jalgadele, tänu millele paraneb vereringe ja väheneb pinge alaseljas. Lisaks tähendab tõstetud jalgade asend, et saad istuda oma kontoritoolis korrektselt vastu seljatuge ilma kössitamata. Nii pakub seljatugi maksimaalset toetust, aidates hoida õiget rühti ning vähendades lihaspingeid.
 
Alusta kergete harjutustega töölaua taga

Ka veidi liikumist avaldab suurt mõju. Proovi lihtsaid harjutusi, et püsida aktiivsena ka istudes.
 
Pealaest jalatallani:
 
Liiguta pead küljelt küljele: pööra kaela aeglaselt ning painuta pead küljelt küljele, et aktiveerida kaelalihased.
 
Siruta käsi: lukusta peopesad ning venita käed sirgelt enda ette või otse üle pea nii, et peopesad oleksid suunaga väljapoole. See harjutus vähendab istumisest tekkinud pingeid õlgades.
 
Pinguta tuharalihaseid: pinguta ning lõdvesta tuharalihased (korda mõlemat tegevust 5 sekundit), et treenida oma gluteus maximus’t (suurt tuharalihast). Selle lihase treenimine takistab lülisamba alaosa ning selgroo ülekoormamist. Parima tulemuse saavutamiseks soorita ülesannet regulaarselt kaks korda päevas 30 pingutuse ja lõdvestusega.
 
Kiiguta jalgu: hoia oma jalad liikumises kiigutades neid ning tehes lööki immiteerivaid liigutusi oma töölaua all.
 
Pöiaringid: tee vaikselt pöiaringe päri- ja vastupäeva, et parandada hüppeliigese liikuvust ning sirutada säärelihaseid.

 

Eelpool mainitud tooted
Jalatugi, seatav
Jalatugi, seatav
Art.nr. 12652
  • 12 reguleeritavat kõrgust
  • Lai jalaplaat
  • Liikumist järgiv kaldenurk
Tasakaalupall Corbridge, Ø 650 mm, tumehall
Tasakaalupall Corbridge, Ø 650 mm, tumehall
Art.nr. 253241
  • Treenib lihaseid
  • Tagab parema rühi
  • Stimuleerib vereringlust
Tasakaalutool Chester
Tasakaalutool Chester
Art.nr. 211395
  • Kaasaegne minimalistlik disain
  • Sisseehitatud võimlemispall
  • Treenib tugilihaseid ja parandab rühti
Tasakaalutaburet Up, must
Tasakaalutaburet Up, must
Art.nr. 234721
  • Treenib keha
  • Unikaalne disain
  • Reguleeritav kõrgus
Sadultool Kingston, istekõrgus 510 - 720 mm, must nahk
Sadultool Kingston, istekõrgus 510 - 720 mm, must nahk
Art.nr. 23450
  • Ergonoomiline
  • Reguleeritav istme kaldenurk
  • Ehtsast nahast iste